KLIENTU ATBALSTS

Par jautājumiem, kas saistīti ar biļešu rezervāciju un iegādi uz 2020.gada oktobra repertuāra izrādēm, lūdzam sazināties JRT kasi, zvanot pa tālruni 67280765 vai rakstot uz e-pastu KASE@JRT.LV

JRT kases darba laiks darba dienās no plkst. 13.00 līdz plkst. 18.00. Sestdien, svētdien  - kase slēgta. 


 Atcelto JRT izrāžu (13.03.-21.06.2020) interneta pirkumu biļešu naudas atgriešana (darba dienās 9.00-18.00): 25 440 073 un e-pasts: biletes@di.lv līdz š.g. 30.septembrim.




 



 




SVARĪGA INFORMĀCIJA APMEKLĒTĀJIEM RATIŅKRĒSLOS

Ja skatītāji, kas pārvietojas ratiņkrēslā, vēlas apmeklēt JRT izrādes, JRT lūdz pirms biļešu iegādes sazināties ar teātra administrāciju, zvanot pa tālruni 67283225. Tāpat lūdzam informēt par nepieciešamību novietot transportlīdzekļus JRT pagalmā, iepriekš piesakot transportlīdzekļa numuru līdz izrādes dienas plkst. 15.00 pa tālruni 67283225. Ja apmeklēsiet dienas izrādi, lūdzam transportlīdzekļus pieteikt iepriekšējā darba dienā.

JRT neuzņemas atbildību par asistējošā personāla pakalpojumu nodrošināšanu.

Palīdzība

Reģistrēšanās

Reģistrēšanās biletes.jrt ir obligāta, lai piekļūtu biļešu iegādes procesam un iegādātos biļetes uz Jaunā Rīgas teātra izrādēm. Visi reģistrēšanās formas lauki ir obligāti aizpildāmi. Klienta kontaktinformācija JRT vai Tirgotājam ir nepieciešama,

  • lai sazinātos ar klientu gadījumos, ja ir notikušas ar izrādēm vai to norises vietu saistītām izmaiņām;
  • lai pircējs, uzrādot derīgu personu apliecinošu dokumentu, varētu JRT kasē saņemt biļetes, kuras pircējs ir iegādājies biletes.jrt , norādot JRT kases kā biļešu saņemšanas vietu;
  • biļešu nozaudēšanas/zādzības gadījumā iespēju robežās palīdzētu pircējam, ja pircējs ir laicīgi sazinājies ar Tirgotāju vai JRT

Reģistrēšanās rezultātā www.biletes.jrt.lv tiek izveidots klienta konts, nodrošinot piekļuvi biļešu iegādes procesam, klienta pirkumu vēsturei sadaļā “Mani pirkumi” un klienta informācijai sadaļā “Mans profils”.

Vairāki lietotāja konti

Ja klients nevar piekļūt savam kontam, jo ir aizmirsta vai paaudzēta piekļuves informācija vai mainījies e-pasts, nav nepieciešams atkārtoti reģistrēties biletes.jrt Izveidojot jaunu klienta kontu, tiks zaudēta klienta iepriekšējo pirkumu vēsture.

Ja klients ir izveidojis vairākus kontus sistēmā, ir jāsazinās ar Tirgotāju vai JRT kasi, lai veiktu kontu apvienošanu.

Aizmirsu lietotājvārdu

Ja reģistrēts lietotājs ir aizmirsis savu lietotājvārdu, nav nepieciešams atkārtoti reģistrēties biletes.jrt , izveidojot jaunu klienta kontu. Šādā gadījumā klients var pieprasīt paroles atjaunošanu, skatā Autorizācija noklikšķinot uz saiti Aizmirsi paroli. Atvērsies ievadlauks, kurā klientam būs jānorāda e-pasts. Ja ir mainījies klienta www.biletes.jrt.lv reģistrētais e-pasts, jāsazinās ar Tirgotāju.
Uz norādīto e-pastu, ja tas būs korekts un reģistrēts biletes.jrt , klients saņems e-pastu no biletes.jrt., ar lietotājvārda atgādinājumu un saiti paroles nomainīšanai. Aktivizējot saiti, klients varēs norādīt jaunu paroli, saglabāt to un izmanto piekļūšanai biletes.jrt.lv.

Jaunā piekļuves informācija biletes.jrt tiek aktivizēta 5 minūšu laikā pēc saglabāšanas.

Aizmirsu paroli

Ja reģistrēts lietotājs ir aizmirsis savu paroli, nav nepieciešams atkārtoti reģistrēties biletes.jrt , izveidojot jaunu klienta kontu. Šādā gadījumā klients var pieprasīt paroles atjaunošanu, skatā Autorizācija noklikšķinot uz saiti Aizmirsi paroli. Atvērsies ievadlauks, kurā klientam būs jānorāda e-pasts. Ja ir mainījies klienta www.biletes.jrt.lv reģistrētais e-pasts, jāsazinās ar Tirgotāju.
Uz norādīto e-pastu, ja tas būs korekts un reģistrēts biletes.jrt , klients saņems e-pastu no biletes.jrt., ar lietotājvārda atgādinājumu un saiti paroles nomainīšanai.

Uzzinot aizmirsto lietotājvārdu, saiti paroles atjaunošanai var neizmanto.

Neveiksmīga autentificēšanās

Neveiksmīga autentificēšanās jeb pieslēgšanās biletes.jrt var rasties šādos gadījumos:

  • nepareizi norādīts lietotājvārds un/vai parole;
  • vienlaicīga ārkārtīgi liela skaita klientu autentificēšanās biletes.jrt
Mainījies e-pasts un parole

Ja ir mainījies klienta biletes.jrt reģistrētais e-pasts un ir aizmirsts lietotājvārds vai parole, jāsazinās ar Tirgotāju. Nav nepieciešams atkārtoti reģistrēties www.biletes.jrt.lv, izveidojot jaunu klienta kontu, jo šādā gadījumā tiks zaudēta klienta iepriekšējo pirkumu vēsture.